הצהרים נסעתי עם רכבי לקניון מלחה למספר סידורים.
כשמגיעים לכניסה ישנו שומר קבוע שבודק את תא המטען של הרכבים.
הפעם פתח גם את תא הכפפות ואת הדלת האחורית.
כשראה את האפוד של מד"א תלוי על הכסא שאל אותי אתה חובש?. אמרתי לו כן.
להפתעתי במקום להחמיא לי או משהו אומר לי השומר "תראה לי בבקשה תעודת חובש"!!
לא עזרו כל הפרצופים שעשיתי והראיתי לו את תעודת המתנדב של מדא ורק אז הכניס אותי לקניון.
מהיום קחו איתכם תעודת חובש או אל תקחו אתכם את האפודה כי תוכלו ליפול על שומר מעניין.
נשלח ב-16/11/2003 00:44
הופה ערד!!
נשלח ב-15/11/2003 16:52
טוב בואו נגדיר את זה ככה: אני מערד , הקניון אצלינו הוא חצי ממלחה וגם אין לנו שום חניון פנימי אז אין בעייה וחוץ מזה התעודת עמר עוזרת לפעמים לצאת מבי"ס אתה אומר משהו בנוסח כזה"שלחו לי הודעה לפלא יש לי מקרה ...." קיצקץ מה שאני בא להגיד : טוב להיות בעיר קטנה שלא עושים סרטים על הנטן וכולם מכירים את כולם..... שמרו על עצמכם (אצלכם הרבה יותר מסוכן.!!!
ווגמן אזור עד"י ערד
נשלח ב-28/10/2003 12:17
דוקא לנו תעודת החובש עוזרת, כי השומר שם תמיד מסתפק בלראות את התעודה ואפילו לא פותח את תא המטען.
נשלח ב-28/10/2003 00:14
ומי שיש לו נשק, מספיק שיראה תעודה של נשק (גם בכניסה לחניון) ויחסוך את כל השאלות האחרות, מנסיון.