בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בקשת עצה מהחובשים הנכבדים!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/10/2003 14:00 לינק ישיר 
בקשת עצה מהחובשים הנכבדים!

כאחד שעשה קורס של 88 שעות ברצוני לדעת האם הענין של החובה לקחת את החיסון נגד הצהבת B הוא קריטי מבחינת מד"א מקשר לקבלת התעודה או תחילת ההתנדבות.
מה שמפריע כאן הוא שכל תהליך החיסון הזה אורך למעלה מחצי שנה ואני מפחד שאשכח את כל מה שלמדתי אם לא אגיש עזרה ראשונה בתקופה הזאת.

מה דעתכם?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/10/2003 16:06 לינק ישיר 

אז ככה....

החיסון של צהבת בי חשוב מאוד מאוד כי המחלה יכולה לגרום אח"כ לסיבוכים כמו סרטן כבד, הרס הכבד, וכו'...

אל לא תשכח את החומר אני מאמינה,
חוץ מזה שבזמני שנכנסתי למד"א נתנו להתחיל להתנדב אחרי 2 חיסונים ואז כולם לא עשו את השלישי, דבר שממש לא טוב, ואז אני בתחילת הלימודים הייתי צריכה לעשות את שלושתם מההתחלה..

לכן! לעשות 2 אפשר להתחיל להתנדב, אבל חובה לעשות את השלישי, !!!! ואם אתה רוצה להתחיל להתנדב רק אחרי ה- 3 פשוט תחזור על החומר לפני שאתה עולה על אמבולנס. בהצלחה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בקשת עצה מהחובשים הנכבדים!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext