אז ככה....
החיסון של צהבת בי חשוב מאוד מאוד כי המחלה יכולה לגרום אח"כ לסיבוכים כמו סרטן כבד, הרס הכבד, וכו'...
אל לא תשכח את החומר אני מאמינה,
חוץ מזה שבזמני שנכנסתי למד"א נתנו להתחיל להתנדב אחרי 2 חיסונים ואז כולם לא עשו את השלישי, דבר שממש לא טוב, ואז אני בתחילת הלימודים הייתי צריכה לעשות את שלושתם מההתחלה..
לכן! לעשות 2 אפשר להתחיל להתנדב, אבל חובה לעשות את השלישי, !!!! ואם אתה רוצה להתחיל להתנדב רק אחרי ה- 3 פשוט תחזור על החומר לפני שאתה עולה על אמבולנס. בהצלחה!
|
|