החייאה מוצלחת לצוות ביתר לבחור בן 16
היום בשבת 6:45 בבוקר התקבל בביפר הקבוצתי של ביתר הודעה על בחור מחוסר הכרה ברח' הגר"א בביתר עלית.
ראשון הגיע למקום כונן הגיזרה חבר "הצלה ירושלים" ר' דוד תפילנסקי ומייד דיווח במירס שהוא נמצא בהחייאה. הוא החל בהחייאה מלאה ותוך שניות הגיעו למקום חברים נוספים ובהם: ר' עזרא גוטליב, ר' שמשי גרוסברגר, ר' דוד בן פורת, ר' יהודה פייג, ר' גמליאל זלצמן, ר' ישראל ורטהיימר, ר' משה רווח, (כיוון שמדובר בשבת לא היה אפשרות לבטל כוחות במירס ) הם המשיכו בהחייאה מלאה והצליחו להחזיר דופק וקצת נשימה עד לבוא האט"ן(עם הפראמדיק חגי בר טוב) אחרי 20 דקות!! (יחד עם הפראמדיקים רנצו ואיליה שהיו באיזור) ויחד המשיכו בסיוע נשימתי בלבד.
הנ"ל שהיה לאחר אירוע סטטוס (בפעם הראשונה) פונה בסיוע נשימתי להדסה עין כרם.
|
|