בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החייאה מוצלחת לצוות ביתר לבחור בן 16

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/11/2003 21:16 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת לצוות ביתר לבחור בן 16

היום בשבת 6:45 בבוקר התקבל בביפר הקבוצתי של ביתר הודעה על בחור מחוסר הכרה ברח' הגר"א בביתר עלית.
ראשון הגיע למקום כונן הגיזרה חבר "הצלה ירושלים" ר' דוד תפילנסקי ומייד דיווח במירס שהוא נמצא בהחייאה. הוא החל בהחייאה מלאה ותוך שניות הגיעו למקום חברים נוספים ובהם: ר' עזרא גוטליב, ר' שמשי גרוסברגר, ר' דוד בן פורת, ר' יהודה פייג, ר' גמליאל זלצמן, ר' ישראל ורטהיימר, ר' משה רווח, (כיוון שמדובר בשבת לא היה אפשרות לבטל כוחות במירס ) הם המשיכו בהחייאה מלאה והצליחו להחזיר דופק וקצת נשימה עד לבוא האט"ן(עם הפראמדיק חגי בר טוב) אחרי 20 דקות!! (יחד עם הפראמדיקים רנצו ואיליה שהיו באיזור) ויחד המשיכו בסיוע נשימתי בלבד.

הנ"ל שהיה לאחר אירוע סטטוס (בפעם הראשונה) פונה בסיוע נשימתי להדסה עין כרם.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-3/11/2003 15:06 לינק ישיר 

בהמשך להודעה הקודמת

ברצוני לציין שכ:10 דקות לאחר המקרה של ההחיאה
היתה פריצה במירס ממד"א י"ם על יולדת בביתר
ומיד תוך שניות הגיעו למקום חובש "הצלה" עזרא גוטליב שביחד עם נהג האמבולנס לורנצי והחובש הנוסף איזנבך הורידו את היולדת לאמבולס תוך כדי ההורדה לאמבולנס הרגישה הגברת שהתינוק יוצא ואיך שנכנסו לאמבולס תוך שניות נפתחה ערכת לידה והתינוק יצא ב"ה בריא ושלם

ישר כח ותזכו להמשיך לעשות מצוות


"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החייאה מוצלחת לצוות ביתר לבחור בן 16
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext