תאונה קשה אתמול בנווה יעקב
אתמול בשעה 13.40 התקבלה קריאה על ת.ד. בגשר פסגת זאב לכיוון נווה יעקב פ. קל.
מתנדבי הצלה נווה יעקב שלא תמיד רצים לתאונות שנמצאות אחרי פסגת זאב כיוון שמרחק הנסיעה רב ומה עוד שמדובר בקל בלבד.
אבל זאבי קשש עם חושיו המחודדים אמר לעצמו שתאונה על הגשר כשהנסיעה שם במהירות תמיד יכול להיגמר אחרת. ולכן ללא היסוס עלה על אמבולנס "הצלה" ויצא לדרך. ואכן לאחר כמה שניות נהג מד"א וכונן חבר הצלה מתי גולדשטין מדווח במירס שמדובר בהרבה נפגעים ופצועים קשה.
זאבי הגיע מיד למקום ועזר לתפוס פיקוד על האירוע תוך שהוא מזעיק כוחות נוספים במירס ומדווח למד"א על כמות הנפגעים ומצבם.
למקום הגיעו מתנדבים נוספים מנווה יעקב וכן שהיו באיזור. כמו צבי פרידמן, איציק הלי, גולדהבר והיימן. והחלו לטפל בפצועים יחד עם 2 נטני"ם ו-5 לבנים שהגיעו למקום.
מהמקום פונו 9 נפגעים 3 קשה(אחד מונשם) 3 בינוני והשאר קל.
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 04/11/2003 1:01:41
|
|