הצלה ירושלים בתאונה קשה בלוד
היום בערך בשעה 13.20 התקבלה קריאה על אוטבוס שנכנס בתחנה ברח' דוד המלך סמוך לבניין העיריה בלוד. לפי הדיווח הראשוני דובר על הרבה פצועים מתוכם קשה.
שני חברי "הצלה ירושלים" ברוך לביט ושמואל רבינוביץ ששהו באיזור כל אחד באופן פרטי יצאו מייד למקום וטיפלו יחד עם צוות מד"א בפצועים רבים חלקם קשה שפונו לבתי החולים באיזור.
|