בית פורומים הצלה ומדא ישראל

למען החיים, אני מתחילה להיות גאה בך..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/11/2003 13:15 לינק ישיר 
למען החיים, אני מתחילה להיות גאה בך..

כל הכבוד על כל המאמרים.... מישהו כאן מתחיל ללכת בדרכי??!!

שכוייח....



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2003 18:04 לינק ישיר 

למען החיים
כולנו גאים בך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2003 20:42 לינק ישיר 

אני חושב שהוא אחד מהאנשים המיוחדים ביותר בהצלה ירושלים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/11/2003 10:57 לינק ישיר 

מישהו רוצה אולי לגלות לי בפרטי מי זה למען-החיים??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/11/2003 22:07 לינק ישיר 

שירה, שאלת מיליון הדולר...
אם את יודעת, אז גלי גם לי,
בנות, רכלניות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/11/2003 01:25 לינק ישיר 

זה לא משנה מיהו , כל מתנדב הצלה הוא מתנדב מדהים ויקר.

למען החיים אתה תותח אחי..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/11/2003 10:17 לינק ישיר 

בואו נתחיל לאט לאט...

למען_החיים, שאלה לי אליך.
איזה שפות אתה מדבר?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > למען החיים, אני מתחילה להיות גאה בך..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext