בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה ירושלים מאבטחים את קבר רחל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/11/2003 23:06 לינק ישיר 
הצלה ירושלים מאבטחים את קבר רחל

החל ממחר יום ד' יאבטחו חברי "הצלה ירושלים" כונני מגן דוד אדום את קבר רחל לקראת יום היארציט שחל בליל חמישי.

בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בין ראשי הצבא נציגי המקומות הקדושים עם האחראים מטעם אירגון "הצלה ירושלים" סוכם כי אירגון הצלה יאבטח רפואית את הקבר וסביבתו החל מיום ד' בשעה 16.00 עד 1.00 בלילה וביום ה' החל מ- 7.30 בבוקר עד 21.00.

במקום יוקם חפ"ק "הצלה" בתוך אמבולנס ממוגן ירי של מד"א. בכל השעות הנ"ל ישהו במקום לפחות כ-5 חובשים.
ציוד עזרה ראשונה ימוקם בשני עמדות , אחד בתוך מתחם הקבר סמוך לארון החייאה של "הצלה ירושלים" שממוקם שם באופן קבע. והשני מחוץ למתחם.

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 05/11/2003 0:22:14



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-9/11/2003 13:06 לינק ישיר 

נראה לי שבכל התיאום עם הצבא והמשטרה היו וסכמו צבי סטפנסקי ובנצי ליזרוביץ,והם גם שהו וגייסו חלק מהנהגים למבצע אז באמת מגיע להם יישר כוח גדול על שנטלו וטרחו למען הצלחת המבצע ,ועוד חלק שולי שהם גם דאגו לכלכלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/11/2003 23:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מנכ"ל מקומות הקדושים הרב יוסף שוינגר יחד עם עוזרו הרב מאיר הרשלר ומג"ד האיזור בצילום משותף.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/11/2003 23:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

צבי סטפנסקי המסור דואג להחלפת בלון חמצן שהתרוקן בתיבת ההחיאה.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/11/2003 23:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אברי אינהורן ויוסי קאף בשיחה ערה..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/11/2003 23:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הממוגן ליד הקבר.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/11/2003 15:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/11/2003 15:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מיכאל סולומון, צבי סטפנסקי, רובי שמש ואלי פולק



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/11/2003 15:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מקבץ תמונות...

האמבולנס במחסום 300





דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/11/2003 14:46 לינק ישיר 

נהגים וחובשים רבים אבטחו במעגל של למעלה מיממה את קבר רחל ואת מחסום 300 הצמוד לבית לחם.

התודה לצבי סטפנסקי ולבנצי לייזרוביץ על ארגון ה"כלכלה" לצוותות שהתחלפו, לאלי פולק על הארגון ולכל עשרות החובשים שהשתתפו באבטחה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2003 10:13 לינק ישיר 

כל הכבוד ל"הצלה ירושלים"

אתמול הייתי בקבר רחל, יישר כוח על האבטחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2003 00:54 לינק ישיר 

הצלה ירושלים ובית מגן דוד אדום מודים לחברינו היקר המתנדב אלי פולק נ"י על העבודה המסורה והקשה בארגון החובשים והנהגים והתיאום המצוין עם הצבא והמשטרה .
יישר כח לקמב"ץ שלנו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה ירושלים מאבטחים את קבר רחל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext