החל ממחר יום ד' יאבטחו חברי "הצלה ירושלים" כונני מגן דוד אדום את קבר רחל לקראת יום היארציט שחל בליל חמישי.
בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בין ראשי הצבא נציגי המקומות הקדושים עם האחראים מטעם אירגון "הצלה ירושלים" סוכם כי אירגון הצלה יאבטח רפואית את הקבר וסביבתו החל מיום ד' בשעה 16.00 עד 1.00 בלילה וביום ה' החל מ- 7.30 בבוקר עד 21.00.
במקום יוקם חפ"ק "הצלה" בתוך אמבולנס ממוגן ירי של מד"א. בכל השעות הנ"ל ישהו במקום לפחות כ-5 חובשים.
ציוד עזרה ראשונה ימוקם בשני עמדות , אחד בתוך מתחם הקבר סמוך לארון החייאה של "הצלה ירושלים" שממוקם שם באופן קבע. והשני מחוץ למתחם.
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 05/11/2003 0:22:14
נשלח ב-9/11/2003 13:06
נראה לי שבכל התיאום עם הצבא והמשטרה היו וסכמו צבי סטפנסקי ובנצי ליזרוביץ,והם גם שהו וגייסו חלק מהנהגים למבצע אז באמת מגיע להם יישר כוח גדול על שנטלו וטרחו למען הצלחת המבצע ,ועוד חלק שולי שהם גם דאגו לכלכלה.
נהגים וחובשים רבים אבטחו במעגל של למעלה מיממה את קבר רחל ואת מחסום 300 הצמוד לבית לחם.
התודה לצבי סטפנסקי ולבנצי לייזרוביץ על ארגון ה"כלכלה" לצוותות שהתחלפו, לאלי פולק על הארגון ולכל עשרות החובשים שהשתתפו באבטחה.
נשלח ב-6/11/2003 10:13
כל הכבוד ל"הצלה ירושלים"
אתמול הייתי בקבר רחל, יישר כוח על האבטחה
נשלח ב-6/11/2003 00:54
הצלה ירושלים ובית מגן דוד אדום מודים לחברינו היקר המתנדב אלי פולק נ"י על העבודה המסורה והקשה בארגון החובשים והנהגים והתיאום המצוין עם הצבא והמשטרה .
יישר כח לקמב"ץ שלנו