בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה ביתר ת"ד בכביש המנהרות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/11/2003 21:56 לינק ישיר 
הצלה ביתר ת"ד בכביש המנהרות

היום בשעה 15:30 התקבלה קריאה על ת"ד עם לכודים ע"י מחסום המנהרות 3 אופנועי "הצלה ירושלים" היו בדרך לקבר רחל בבית לחם לאבטחת המקום ופנו לכיוון המנהרות ותוך זמן קצר הגיעו למקום החובשים : . שמשי גרוסברגר.עזרא גוטליב.בנצי ליזרוביץ וצבי סטפנסקי. שהגישו טיפול מידי לפצועים ועזרו בחילוץ הלכודים במקביל הגיעו חובשים נוספים מביתר שטיפלו בפצועים עד להגעת כוחות מד"א וכיבוי
אט"ן גוש עציון פינה פצוע 1 קשה לעין כרם

עוד שלושה פצועים קל פונו לעין כרם ע"י אמבולנס ביתר עילית

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



תוקן על ידי - למען_החיים - 07/11/2003 4:49:13



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/11/2003 23:17 לינק ישיר 

חבר'ה של סניף ביתר אנחנו אוהבים אותכם
חיזקו ואימצו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה ביתר ת"ד בכביש המנהרות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext