בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תרגיל גדול שנערך אמש ברמת גן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/11/2003 14:06 לינק ישיר 
תרגיל גדול שנערך אמש ברמת גן
מצורף קובץ

בתמונה - שטח תצוגה של מד"א



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2003 04:55 לינק ישיר 

כמובן
מה ציפיתם שעוד גוף יהיה שם ? ? ?
אני לא אזכיר את שמו בקול זה לא יפה. . .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/11/2003 16:07 לינק ישיר 

בתרגיל הענק השתתפו 5 גופים בלבד
מגן דוד אדום וכוננים ובתוכם גם מתנדבי "הצלה"
המשטרה
כיבוי אש
צבא
המשרד לאיכות הסביבה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תרגיל גדול שנערך אמש ברמת גן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext