בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מענה בבית שמש תוך שניות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/11/2003 15:47 לינק ישיר 
מענה בבית שמש תוך שניות

אתמול בשעה 21:00 קיבלו כונני מד"א והצלה בבי"ש קריאה לתינוק בגיל 6 חודשים עם עיוותות ללא חום תוך שניות כבר שמענו את אופנע 05 ראובן בן יצחק שאומר "מקום", והחל בטיפול ואח"כ הגיע בנצי נובק עם ה-81 ומה שנשאר זה לפנות, יישר כח אתם גדולים בית שמש כל הכבוד.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2003 14:54 לינק ישיר 

אין כמו החברים בבית שמש אתם מדהימים!!

לדעתי כארבעים אחוז מהמקרים הדחופים הם בבית שמש והחברים ערוכים שם ומתפקדים בצורה מדהימה.

אשריכם!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מענה בבית שמש תוך שניות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext