בית פורומים הצלה ומדא ישראל

איסור חמור להשתמש ברמדיה צימחית!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/11/2003 18:19 לינק ישיר 
איסור חמור להשתמש ברמדיה צימחית!!!
מצורף קובץ

במהלך השבת הוכרזו ברחבי הערים על איסור חמור להשתמש ברמדיה צמחית.
זאת לאחר שתשעה תינוקות אושפזו במצב קשה מאד בבתי חולים וכנראה בגלל הרמדיה.

משרד הבריאות מסר כי אין להשתמש במוצר עד להודעה חדשה וכי רמדיה מורידה את המוצר מהמדפים.

הודעת רמדיה לציבור הרחב:



חברת רמדיה בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות, ממליצה כאמצעי זהירות להפסיק את השימוש ברמדיה צמחית באריזה ירוקה, עד לבירור מלא של תוצאות הבדיקה הנערכת בבית החולים שניידר. לשאלות נוספות אנא פנו לפורום תזונה (לחץ/י כאן)
חברת רמדיה מדגישה כי כל שאר מוצרי רמדיה, כולל פורמולות חלביות (באריזה סגולה, אדומה, תכלת וצהובה) של רמדיה מכל הסוגים ודייסות רמדיה מאושרים לשימוש ללא כל סייג ע"י משרד הבריאות.
בתוך מספר ימים, לאחר קבלת תוצאות הבירור המקיף, לקוחות הפורמולה הצמחית של רמדיה יוכלו לדעת האם ניתן להמשיך להשתמש במוצר.

רמדיה ממליצה לאמהות המשתמשות ברמדיה צמחית לעבור לשימוש ברמדיה סופר פורמולה חלבית, או לחילופין לעבור לשימוש בפורמולה צמחית של יצרן אחר.

אנו מזמינים אתכם לפנות לשירות לקוחות של רמדיה בכל שאלה, 24 שעות ביממה:
1-800-66-66-60





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/11/2003 10:28 לינק ישיר 

http://images.maariv.co.il/channels/1/ART/581/620.html

שימו לב למשפט המחץ: "בהוראת הרבנים פעלו אנשי זק"א להעביר את האזהרה של משרד הבריאות בקרב הציבור הדתי והחרדי"

מה? מה היינו עושים בלי "אנשי זק"א"??? או יותר נכון מה היינו עושים בלי השם הכללי הזה (זק"א) שהדביקו לכל אירגוני החסד החרדיים באשר הם???




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/11/2003 10:19 לינק ישיר 

האם מדובר כאן בדפקט בפס יצור?
או אולי נסיון החדרה מכוון של חומר מסוכן לפס יצור - ע"י ערבים למשל?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > איסור חמור להשתמש ברמדיה צימחית!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext