מישהוא יכול להעלות לפורום את הסידור עבודה של הנהגים העובדים כולל נהזי"ם ונט"ן? בתודה מראש מער תוקן על ידי - המער - 10/11/2003 20:39:14
שלחתי לך בהודעות האישיות...
יש לי אותו. אך כמו שאתה יודע זה נעשה בטבלה בכתב יד וכל נסיון שלי להקטנה לא רואים כלום. שלח לי מייל שלך ואני ישלח לך אותו.
בבקשה...... מישהוא????