בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קורס רכיבה נכונה באופנועים מס' 1

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/11/2003 01:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דוד מלך ישראל...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מזוית אחרת..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ריכוז! נו נו



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מסדר?!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 01:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-12/11/2003 02:15 לינק ישיר 

1. בהחלט מרשים!!!
2. האם אלו כל האופנועים של "הצלה ירושלים".
3. איך אני עושה קורס כזה באופן פרטי?
4. איזהו האופנוע האחרון בצילום של כל האופנועים? אופנוע חדש בהצלה ? מי רוכב עליו? לרוכב שלום אחרי "הסוס" שבתמונה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2003 02:39 לינק ישיר 

קודם כל ישר כח ללמען החיים שהוא תמיד עושה עבודה 10
אני יענה על שאלות מגנומטר
1) לא כל האופנועים השתתפו בקורס אלא חלק ממנו ,
הקורס יהיה בקבוצות של 10-13 אופנועים ואופנוענים וזה היה רק המחזור הראשון השאר בשבועות הקרובים
2) תפנה לראובן פול והוא ייתן לך טלפון או יצרף אותך לאחד המחזורים
3) את "הסוס" ביצע איתן עם אופנוע 650 סמ"ק שתמונה שלו יש בתמונה השישית ולרוכב ולסוס שלום ( הוא רטכב מקצועי הרבה מאוד שנים והוא לא יוצא כך למקרים)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2003 21:51 לינק ישיר 

תמונות מרהיבות ומדהימות.
למען החיים מה היינו עושים בלעדיך!!

החברים לא מפסיקים להכשיר את עצמם וללמוד עוד ועוד בכל תחום שיוכללעזור ולסייע להצלת חיים.

אין אין אין כמו הצלה!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/11/2003 20:57 לינק ישיר 

יפה מאוד, וכל הכבוד שסוף סוף גם ב"הצלה ירושלים" זה נכנס לדעתי זה צריך להיות אחד משיעורי הלימוד לקבלת רשיון לאופנוע, בפרט לחברה שרצים להציל חיים זה מוסיף המון המון ידע, איך לאחוז בקידון איך להסתובב וכו' וכו', אגב, צריך מאוד להעריך את הצלה שנתנו את זה חינם כיון שלכל אחד פרטי זה עולה 750 ש"ח חיזקו ואימצו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/11/2003 17:39 לינק ישיר 

כבוד הצלה_מדא - ברצוני להעמיד דברים על דיוקם
מעדויות של משתתפי הקורס זה לא איתן שרכב על האופנוע אלה המדריך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קורס רכיבה נכונה באופנועים מס' 1
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext