יפה מאוד, וכל הכבוד שסוף סוף גם ב"הצלה ירושלים" זה נכנס לדעתי זה צריך להיות אחד משיעורי הלימוד לקבלת רשיון לאופנוע, בפרט לחברה שרצים להציל חיים זה מוסיף המון המון ידע, איך לאחוז בקידון איך להסתובב וכו' וכו', אגב, צריך מאוד להעריך את הצלה שנתנו את זה חינם כיון שלכל אחד פרטי זה עולה 750 ש"ח חיזקו ואימצו.
|
|