בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חילוץ ח"כ בבגדי שבת -סיפור השבת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/11/2003 00:42 לינק ישיר 
חילוץ ח"כ בבגדי שבת -סיפור השבת
מצורף קובץ

חילוץ ח"כ בבגדי שבת
3.45 אחר הצהרים צוות "הצלה" סניף ביתר מקבל קריאה בביפר על אדם שנפל כמה מטרים בנחל "קטלב" ליד צור הדסה .

רחמים בדוש, ויוסף אגמי, רצים לאמבולנס של מד"א שמאויש ע"י מתנדבי "הצלה" ויוצאים לשטח ,
כשמגיעים למקום מחכה להם איש רשות הטבע שמוביל אותם כחצי שעה הליכה למקום נפילתו של הפצוע,
המתנדבים יורדים עם ציוד החילוץ שכלל תיק חובש פנסים ואלונקת שדה , העבודה לקבע את הפצוע לוקחת כמה דקות אבל להוציא אותו מהוואדי כבר יותר מסובכת , לאחר התייעצות בניהם ובין מוקד מד"א מחליטים להוציא אותו בכוחות עצמם ובמגביל להזמין חילוץ , האופציה להזמין מסוק ירדה מהפרק אחרי בדיקת השטח המסובך ,
המתנדבים מעלים את הפצוע במקצועיות רבה מהוואדי והמשיכו את המסע דרך נחלי מים וקוצים ובעזרת איש רשות שמורות הטבע, כמעט שעתיים הליכה , לקראת סוף המסלול הקשה בו נרטבו ונקרעו בגדי השבת של המתנדבים החובשים הגיעו גם אנשי החילוץ ונתנו יד .
לאחר יותר משעתים של הליכה עם אלונקת שדה ופצוע עם שבר בקרסול ולחץ דם גבוהה , הם מגיעים לאמבולנס מותשים , הפצוע שהיה בהכרה מלאה כל הדרך ביקש מאגמי ובדוש לפנותו לבית החולים תל השומר .
כשהגיעו ב8.00 בערב לתל השומר מחכים להם בחוץ כמה אנשי תקשורת ומתחילים לצלם ואז הם מבינים שהוא אישיות חשובה כנראה .
האדם היה בעבר איש מוסד חשוב וחבר כנסת בדימוס .
החילוץ שהתחיל ב3.45 הסתיים כשהגיעו הביתה במוצאי שבת ב9.00 בלילה .
שימשי גרוסברגר מפקד הצלה ירושלים סניף ביתר מוסיף : המתנדבים שלנו רגילים בחילוצים מוואדיות אבל חילוץ שכזה הייתי גם אני מופתע מיכולת ההישרדות הגבוהה שלהם , יישר כח .

בעיר ביתר עילית עשרות מתנדבי "הצלה ירושלים" שכולם חובשים וכוננים של מגן דוד אדום ,
המתנדבים ברובם גם פעילים בשעות היום באזור ירושלים רבתי ובתחנת מד"א ירושלים .

צילום ארכיון מאתר הצלה ירושלים





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2003 02:28 לינק ישיר 

ישר כח תזכו להרבה מצוות

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2003 04:00 לינק ישיר 

הייצר הרע שלי מכריח אותי לכתוב משהו לא יפה.
תסלחו לי?
על מעשה ההצלה מגיע לכם המון יישר כח.
על כך שטרחתם ונסעתם עד תה"ש... מגיע לכם קצת....
ולח"כ החצוף מגיע מכות.
אגב, הוא התנצל על שחיללתם עליו את השבת ועל הבגדים?
נכון שלא.
ככה זה עם הח"כים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/11/2003 16:51 לינק ישיר 

לפי הבנתי הפינוי נעשה אחרי שבת ולפי בקשת החולה (ושיקול דעת של הנהג ) נסעו לתה"ש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חילוץ ח"כ בבגדי שבת -סיפור השבת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext