אהבתי את הסדר בבית שמש
היום בשעה 11:04 יצאה הודעה בקבוצתי בי"ש שנהג ה-81 יעלה לאמבולס,
בנצי עלה וקיבל מקרה בקופ"ח על ילדה שמתכווצת, תוך כדי נסיעה הוא מקבל הסבה לנחל קישון אישה מעורפלת הכרה,
עקיבה גל אמר שהוא בדרך לקישון וראובן כהן יצא לקופ"ח שזה מתחת לביתו,
וכך הכוחות התפצלו לשני המיקרים באופן שווה ונהדר כל הכבוד לבית שמש.
|
|