בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אהבתי את הסדר בבית שמש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/11/2003 12:36 לינק ישיר 
אהבתי את הסדר בבית שמש

היום בשעה 11:04 יצאה הודעה בקבוצתי בי"ש שנהג ה-81 יעלה לאמבולס,
בנצי עלה וקיבל מקרה בקופ"ח על ילדה שמתכווצת, תוך כדי נסיעה הוא מקבל הסבה לנחל קישון אישה מעורפלת הכרה,

עקיבה גל אמר שהוא בדרך לקישון וראובן כהן יצא לקופ"ח שזה מתחת לביתו,

וכך הכוחות התפצלו לשני המיקרים באופן שווה ונהדר כל הכבוד לבית שמש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אהבתי את הסדר בבית שמש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext