בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מי יודע לענות לי?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/11/2003 02:54 לינק ישיר 
מי יודע לענות לי?

1.אמש זכיתי לראות בצעדה אשר התקיימה בירושלים אחד מאופנועי הצלה מוביל בראש שיירת הצועדים - לתפארת "הצלה ירושלים ",ארגון אשר שמו הולך לפניו!!
2.הופתעתי לראות באמצעי התקשורת השונים את נציגי מד"א מתפארים על העובדה(השיקרית)כי המדובר באופנוע הראשון אשר נרכש על ידם וכאמור שייך להם בעוד בפועל ,מבדיקה שערכתי,האופנוע הינו אחד מ-30 האופנועים אשר נרכשו על ידי הצלה ירושלים וכאמור רשומים על שמם ומתוחזקים על ידם(ביטוחים,טסטים טיפולים)
3.שאלותי הם:האם אני טועה?מדוע מד"א לוקח קרדיטים שאינם שייכים לו?מה האינטרס שלו בכך?בקיצור,חברים-מה קורה פה?אשמח להבהרות בנושא.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/11/2003 15:52 לינק ישיר 

ילדים!!!!~

אתם שוב רבים??!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/11/2003 10:31 לינק ישיר 

מפליא אותך שמד"א לוקח קרדיט על עשיה של מישהו אחר?

ויטי: עם כל הכבוד לנהלים שלך
הכספים של מד"א היו יכולים לממן בלי בעיה את "הצלה" אבל הם משתמשים עם הקרדיט כשמתאים להם ואת המימון הם משאירים לאחרים

למה?! כי יש אנשים שמה שמעניין אותם זה הצלת חיים ולא יותר
חבל שבכירי מד"א לא חושבים כך ועסוקים כל היום בתככים פנימיים ואל תשחק אותה תמים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/11/2003 05:04 לינק ישיר 

אל תצפה להבהרות ותפסיק לחפש חיכוכים
את זה תמצא בפורומים אחרים !
ואם וכאשר חושב אתה שהינך צודק אז להזכירך הצלה ירושלים הוא חלק בלתי נפרד ממד"א בנוהלים, באנשי הצוות, בכוננים , והם עובדים בשיתף פעולה מלא !!!
להבדיל מאירגונים אחרים שאת שמם לא אזכיר .. שוב למניעת חיכוכים ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מי יודע לענות לי?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext