אתם המלאכים בכתום??????
סיפור שהתרחש הבוקר!
בשעה 8:00 נסע ראובן כהן (כונן מרמת בית שמש) ברח' הלל ברמת בית שמש ב', תוך כדי נסיעה הוא מבחין בשלוש נשים שתופסות תינוק כבן שנה וחצי ומשתוללות איתו, ז"א הופכות אותו, מכות אותו קלות על הגב, קוראות לו, וכו', ליבו ניבא לו רעות,
הוא נעצר ותוך כדי כך הנשים צעקו לעברו "הצלה הצלה",
הוא ניגש והם הסבירו לו שהתינוק נפל על הראש,
ואכן התינוק היה בכעין עירפול הכרה אבל נושם מצוין ראובן לא איבד עשתונות אלא, צבט את התינוק בבירכיים ולאחר כמה שניות התינוק פתח בבכי קולני לרווחת האם ושאר הנשים,
ראובן לקח מדדים וכיון שהכל היה סדיר ותקין אמר לאם שאין צורך כרגע להזמין אמבולנס או ליסוע לבית חולים אבל עליה ללכת מיידית לקופת חולים כדי שהרופא יראה את הילד ויגיד מה לעשות,
ב"ה המרחק ממקום המקרה לקופ"ח לא עלה על שתי דקות הליכה והאמא אכן הלכה לשם מיד,
אחת הנשים שאלה את ראובן תגיד לי אתם אלו "המלאכים בכתום" שהיה כתוב במודעות??? ראובן אמר לה אכן כן,
ואז היא אומרת לו= אומנם אתם מגיעים עם אפוד כתום אבל עבודתכם היא קודש ואתם יוצרים מלאכים לבנים וטהורים,
כל הכבוד ל"הצלה בית שמש" שמרוממת את שמה הטוב של "הצלה ירושלים".
תוקן על ידי - מתנדביקר - 19/11/2003 10:11:10
 |
|
|