בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אתם המלאכים בכתום??????

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/11/2003 10:03 לינק ישיר 
אתם המלאכים בכתום??????

סיפור שהתרחש הבוקר!

בשעה 8:00 נסע ראובן כהן (כונן מרמת בית שמש) ברח' הלל ברמת בית שמש ב', תוך כדי נסיעה הוא מבחין בשלוש נשים שתופסות תינוק כבן שנה וחצי ומשתוללות איתו, ז"א הופכות אותו, מכות אותו קלות על הגב, קוראות לו, וכו', ליבו ניבא לו רעות,
הוא נעצר ותוך כדי כך הנשים צעקו לעברו "הצלה הצלה",
הוא ניגש והם הסבירו לו שהתינוק נפל על הראש,

ואכן התינוק היה בכעין עירפול הכרה אבל נושם מצוין ראובן לא איבד עשתונות אלא, צבט את התינוק בבירכיים ולאחר כמה שניות התינוק פתח בבכי קולני לרווחת האם ושאר הנשים,
ראובן לקח מדדים וכיון שהכל היה סדיר ותקין אמר לאם שאין צורך כרגע להזמין אמבולנס או ליסוע לבית חולים אבל עליה ללכת מיידית לקופת חולים כדי שהרופא יראה את הילד ויגיד מה לעשות,

ב"ה המרחק ממקום המקרה לקופ"ח לא עלה על שתי דקות הליכה והאמא אכן הלכה לשם מיד,

אחת הנשים שאלה את ראובן תגיד לי אתם אלו "המלאכים בכתום" שהיה כתוב במודעות??? ראובן אמר לה אכן כן,
ואז היא אומרת לו= אומנם אתם מגיעים עם אפוד כתום אבל עבודתכם היא קודש ואתם יוצרים מלאכים לבנים וטהורים,
כל הכבוד ל"הצלה בית שמש" שמרוממת את שמה הטוב של "הצלה ירושלים".



תוקן על ידי - מתנדביקר - 19/11/2003 10:11:10



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2003 03:04 לינק ישיר 

אתם גדולים כולכם ברמה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2003 22:07 לינק ישיר 

יופי כל הכבוד ל-"הצלה_מדא" שהבין מה צריך להגיב על סיפור כזה תודה על העידוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2003 21:49 לינק ישיר 

חבר'ה
מה זה משנה פה איפה הוא צבט ואיפה הוא יצבוט המתנדב רצה רק לפרסם סיפור יפה ששמע אז מגיע לו יישר כח .
כל מי שיש לו סיפור יפה ומרגש על הצלת חיים שיכתוב בפורום ויבורך .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2003 19:00 לינק ישיר 

בבדיקת הכרה לתינוק צריך לצבוט או בכף הרגל.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-20/11/2003 15:55 לינק ישיר 

עידכון!!!
ככל הנראה לא הוסברו הדברים ראובן צבט את התינוק בשוק של הרגל בין הרגלים ששם זה מקום עדין וכואב וגורם לילד ליבכות וכך היה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2003 00:38 לינק ישיר 

מה פירוש צבט בברכיים??



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אתם המלאכים בכתום??????
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext