השקת אמבולנס חדש להצלה היום בניו יורק
הערב הסתיים טקס השקתו של אמבולנס חדש המשותף למד"א ו"הצלה ירושלים" בהשתתפות רבנים, ראשי מד"א ארה"ב, ראשי קהילות, מר אלי בין יו"ר ועד עובדי מד"א ועוזר מנכ"ל מד"א, הרב דוד גרינוולד יו"ר "הצלה ירושלים".
האמבולנס נתרם ע"י ידידינו משפחת סנדר - מונסי ארה"ב. והוא יובא ארצה ביבוא אישי ויכנס לפעילות מבצעית בתחנת מד"א ירושלים לרווחת תושבי העיר.
ברכותינו שאמבולנס זה המצטרף לצי המערך המפואר של הצלת חייםישמש כקודמיו כשליח טוב ורק בשמחות.
|
|