בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תרגיל אט"ה רחב היקף ב"כנסת" ביום ראשון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/11/2003 14:32 לינק ישיר 
תרגיל אט"ה רחב היקף ב"כנסת" ביום ראשון

תרגיל גדול ורחב היקף יתקיים אי,ה ביום ראשון בכנסת.

התרגיל הוא על אט"ה , כלומר חומרים כימיים וביולוגיים.

עשרה נהגים ועשרות חובשים ממדא-הצלה ירושלים ישתתפו בתרגיל.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/11/2003 15:23 לינק ישיר 

תיקון: התרגיל יתקיים ביום חמישי ולא ביום ראשון כנכתב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תרגיל אט"ה רחב היקף ב"כנסת" ביום ראשון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext