בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חובש, נפלתי מקומה 4 יש לך אולי סיגריה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/12/2003 02:43 לינק ישיר 
חובש, נפלתי מקומה 4 יש לך אולי סיגריה...

נפלה מהקומה הרביעית, נפגעה קל - והמשיכה לעשן



חובשי מד"א נדהמו: תושבת קריית גת, שמעדה וצנחה מחלון ביתה, ישבה על כר הדשא - ועישנה
טובה דדון



נס משמיים: תושבת קריית גת, בת 38, שנפלה היום (ב') מן הקומה הרביעית בביתה, נמצאה על כר הדשא - כשהיא מעשנת סיגריה. למרבה הפלא, מצבה הוגדר קל עד בינוני.



האשה מתגוררת עם חברה לחיים בדירה בקומה הרביעית. החבר יצא לעבודה כשהיא ישנה, ונעל את הדלת מאחוריו.



כאשר התעוררה, התברר לה שאין ברשותה מפתח לבית, ולכן החליטה לצאת מהחלון אל חדר המדרגות הפתוח, כדי לעשן סיגריה ולשאוף אוויר צח. אלא שכאשר טיפסה האשה מהחלון לעבר חדר המדרגות, היא איבדה את אחיזתה בקיר הבטון וצנחה מטה.



בחפיסת הסיגריות הצליחה דווקא לאחוז לכל אורך הדרך, עד שנעצרה על הקרקע - ואז בחרה להשלים את המלאכה שעבורה יצאה מלכתחילה: עישון.



שכנים, שהבחינו בנפילת האשה וסברו בטעות כי מצבה קשה מאוד, הזעיקו את כוחות מד"א למקום. החובשים נדהמו למצוא את האשה יושבת על הדשא ומעשנת סיגריה בנחת. הפרמדיק ערן טקיה מסר כי במד"א נדהמו מכך שהאשה נפגעה רק באורח קל עד בינוני.

(ווינט)



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/12/2003 22:29 לינק ישיר 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2003 10:10 לינק ישיר 

וכאן הבן שואל:
למי הסמכות לתת "אש" לנופלת? האם זה בסמכותו של מע"ר, או מע"ר מכיר?, או שמא רק חובש או שרק פראמדיק יכול לתת אש?
בין הפותרים נכונה יוגרל סוף שבוע זוגי בטול כרם ברמה של חצי פנסיון.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חובש, נפלתי מקומה 4 יש לך אולי סיגריה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext