בית פורומים הצלה ומדא ישראל

וויטי איפה אתה? אנחנו מתגעגעים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/12/2003 23:13 לינק ישיר 
וויטי איפה אתה? אנחנו מתגעגעים




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/12/2003 16:21 לינק ישיר 

אשתדל
זמני מחולק קצת עקב כתיבתי הרבה לקורס הפראמדיק בו אני שוהה יחד עם דובי מייזל ועוד חברה מי-ם . . .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/12/2003 14:50 לינק ישיר 

האמת שגם אני התגעגעתי לשנינות שלך ואולי כדאי שתכתוב קצת בפורום .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/12/2003 08:01 לינק ישיר 

אני כל יום מעין בפורום
לא נעלמתי יקירי . . .
כניראה שמי שלא עובד לפי הנוהלים כבר לא נכנס לכאן כך שנישארתי בגדר "צופה מהצד"
שבת שלום ומבורך , אני הולך לישון אחרי משמרת לילה מייגעת



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > וויטי איפה אתה? אנחנו מתגעגעים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext