כל עובדי ומתנדבי מד"א והצלה ירושלים מאחלים ליניב הצלחה לכל אורך הדרך עם המוקד החדש והמשוכלל שבניתו הסתיימה שבוע שעבר .
יותר קרוב...
הקצמ"ש החביב "גיל" בפעולה. עוזר לו הפראמדיק גלעד בוק.
אכן המוקד החדש יפה מאוד ובנוי בצורה הרבה יותר נוחה ומרווחת. ברכות ליניב ולכל צוות המוקדנים!