בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בשורה לעם ישראל= מד"א מז"ח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/12/2003 01:59 לינק ישיר 
בשורה לעם ישראל= מד"א מז"ח
מצורף קובץ


חברים יקרים
כידוע מגן דוד אדום פועל 24 שעות 7 ימים בשבוע למען החיים בישראל ולפי חוק.
במשך ה60 שנים האחרונות מד"א אמון על טיפול בחולים ונפגעים בשגרה ובאסונות , מד"א הוא הגוף המקצועי במדינה ונותן את שירותיו בכל חלקי הארץ ,.
לפי החוק, מד"א גם אמון על טיפול בחללים ובנפטרים לאחר קביעת מוות ובכל שנותיו מד"א גם טיפל ופינה נפטרים והרוגים .
ב3 השנים האחרונות קמו גופים ועמותות פרטיות על מנת לעזור בנושא כבוד המת והבאת חלקי הגופות בשעת אסון לקבורה , עמותות שונות קמו במדינה ומד"א כמובן שראה בזה דבר מבורך.
בחודשים האחרונים החליטה הנהלת מגן דוד אדום- וועד הפועל להרחיב את פעילותו ההומניטארית למען כבוד המת וע"י זה למנוע צער מיותר ליקירי הנפטרים ולבני משפחותיהם.
כידוע מגן דוד אדום הוא גוף המתנדבים הגדול במדינה (מעל 10,000) מתנדבים בוגרים ונוער ובתוכם מעל 2,000 מתנדבים שומרי תורה ומצוות ברחבי הארץ כולה , למד"א כיום גוף כוננים שפעיל בכל הערים ומאגדים בתוכה את ארגוני ה"הצלה" שהם חלק בלתי נפרד וחשוב ממגן דוד אדום .
לאחר אישור וועד הפועל שבוע שעבר , פעולות כבוד המת בארץ עוברת מהפך , גוף לאומי כלל ארצי ומקצועי יוצא לדרך - "מד"א מז"ח" המרכז הלאומי לטיפול וזיהוי חללים.
מד"א מז"ח יפעל על פי ההלכה היהודית ובהכוונת וועד רבנים שיפורסם בקרוב והוא זה שיקבע את דרך התנהלות היחידה.
מד"א מז"ח יפעל בשיתוף משטרת ישראל המחלקה לזיהוי פלילי וקיבל את ברכת הדרך משר המשטרה, ממפכ"ל המשטרה והקצונה הבכירה .
מד"א מז"ח יפעל במקצועיות בלבד וכל מתנדב שיצטרף יעבור קורסים מיוחדים בנושאי הלכה , זיהוי פלילי ועוד.
מד"א מז"ח יפעל לגיוס מתנדבים ממערך המתנדבים החרדי הגדול שברשותה ובשיתוף ארגוני "הצלה", ויגייס מתנדבים חדשים שיעברו הכשרה רפואית ככל כונן מד"א .
מד"א מז"ח יעבוד בשיתוף פעולה עם חברות הקדישא בארץ וגופים רלוונטיים נוספים שבתחום.
מד"א מז"ח יהיה פרוס בכל הארץ בכל תחנת מד"א מדן ועד אילת .
הנהלת מד"א הקציבה למטרה משאבים רבים עשרות אמבולנסים וציוד רב והחשוב ביותר כוח אנושי ואיכותי.
בשלב הראשון 10 אמבולנסים מאובזרים יוצאים למחוזות שונים ולאחר גיוס מיון והכשרת המתנדבים כ30 אמבולנסים נוספים יצטרפו ליחידה.

להלן סידרת תמונות של האמבולנסים החדשים ושל המתנדבים שיצאו איתם לאזור ירושלים
תמונות נוספות של מחוזות אחרים אני מבטיח לפרסם בקרוב .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 19:34 לינק ישיר 

ראשית כל כולנו מחזיקים אצבעות לחברים וליזמים!

שנית שכח ידידי לציין כי היחידה הוקמה לזכרו של ד"ר דוד אפלבוים ועל כן תבחינו באמבולנסים את הרישום
"דוד 20 " דוד 19 וכו'.. דוד זהו שמה של היחידה החדשה שתפנה את החללים( שלא יהיו אינשאאלה) ותהיה אחראית על כל דבר נוסף בהקשרים הללו.

היזמה נתקבלה בתשואות ובאהדה גדולה בקרב כל הקצונה הגבוהה של המשטרה ושל מערך ההצלה והחירום בירושלים .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 08:01 לינק ישיר 

נותן 10 אפשרויות ניחוש מי משך בחוטים לטרפד את התרגיל בנתב"ג באמצעות ועדי עובדים חמומי מח, מחשש שמד"א / מז"ח ידחקו אותו מהבלעדיות לפינוי חללים מהשטח.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

9



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חלוקת ציוד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תפילת מנחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2003 02:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בשורה לעם ישראל= מד"א מז"ח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext