בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מאוחר אבל ..ברוכים הבאים ליו"ר הצלה י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/12/2003 21:17 לינק ישיר 
מאוחר אבל ..ברוכים הבאים ליו"ר הצלה י-ם

ביום שישי חזר יו"ר הצלה ירושלים ר' דוקי גרינוולד ממסע בארה"ב.

הרב גרינוולד נסע לארה"ב לועידת אגו"י ( הקנוונשן) שהה שם מספר ימים וחזר לארץ.

בימים בהם שהה יו"ר הצלה בחו"ל נפגש עם פקידי ממשל בכירים, תורמים וראשי הקהילה היהודית בארה"ב.

ברכות מקרב הלב לרגל חזרתו לארצינו הקדושה!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מאוחר אבל ..ברוכים הבאים ליו"ר הצלה י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext