בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החברים דהרו לכיוון גבעת התחמושת...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/12/2003 21:26 לינק ישיר 
החברים דהרו לכיוון גבעת התחמושת...

אחה"צ הגיעה הודעה על יריות בגבעת התחמושת.
החברים במדא-הצלה יצאו במהירות לכיוון מקום האירוע.

בנצי לייזרוביץ וחיים וינגרטין ושני כוננים נוספים הגיעו למקום תוך דקות ספורות, וינגרטין הודיע במירס הצלה על כך כי מדובר בנפגע קל מיריה ברגל.

מדובר בחייל מג,ב שנפלט כדור מנשקו.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החברים דהרו לכיוון גבעת התחמושת...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext