בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חברי מדא הצלה בביתר ביצעו החייאה ממושכת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/12/2003 21:29 לינק ישיר 
חברי מדא הצלה בביתר ביצעו החייאה ממושכת

חברי מדא הצלה ירושלים ביתר עלית טיפלו הערב בנפגע שהיה מחוסר הכרה לאחר מינון יתר.

האירוע היה ליד האתר "ספידי כיף" והחברים ובראשם עזרא גוטליב מפקד הצלה ביתר ביצעו החייאה ממושכת בנפגע אולם לאחר שהנסיונות לא עלו בידיהם , רופא קבע את מותו של האיש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2003 17:15 לינק ישיר 

הרב עזרא גוטליב הינו איש מיוחד במינו, כמעט ואין מקרה שהוא לא נמצא בו. יישר כח והרבה בריאות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2003 12:53 לינק ישיר 

נתבקשתי להגיב בשם עזרא גוטליב הגדול :
הנני להבהיר בזאת ש:
מפקד "הצלה ביתר" הוא הרב שמשי גרוסברגר שליט"א המפקד על הארגון בביתר במסירות 24 שעות ביממה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2003 10:43 לינק ישיר 

בהמשך לאותו אירוע
במושב נס הרים בתוך מרכז גמילה נפטר נרקומן ממנת יתר, למקום הגיעו 5 אמבולנסים לפי הפירוט הבא: 2 מז"ח, 1 אמבולנס משוריין מגוש עציון, 1 אמבולנס רגיל, 1 אמבולנס זק"א.

ומי שפינה זה דווקא האמבולנס של זק"א, למרות שהמז"ח טענו שיש הנחיה חדשה שהם מפנים ולא זק"א, מפקד המשטרה שהיה באירוע דרש לראות את ההנחיה החדשה בכתב, והורה לצוות של זק"א לפנות את הגופה.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חברי מדא הצלה בביתר ביצעו החייאה ממושכת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext