בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ניידת מז"ח החליקה בכביש רטוב כ-10 מטרים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/12/2003 23:30 לינק ישיר 
ניידת מז"ח החליקה בכביש רטוב כ-10 מטרים.
מצורף קובץ

אבל .. זה היה במתקן ההחלקה באשדוד.
ביום שישי יצאו 5 אמבולנסים של מד"א בינהם ניידת מז"ח למרכז ההדרה באשדוד. שם עברו קורס החלקה במשטח מיוחד. בקורס זה נלמד דרכי הפעולות שצריך לבצע כדי להמנע מהחלקה או במקרה של החלקה מה לעשות עמ"נ לצאת מזה בשלום.
ואכן ניידת מז"ח החליקה ואפי' עשתה כמה צלחות וחזרה בשלום לבסיסה.

ראובן בדרך.. (יושב מאחור??? כנראה ויתר!!!)



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-13/12/2003 23:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אתה גדול....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-13/12/2003 23:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

גבי אלחייני שבא לבחון מקרוב את פיקודיו..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-13/12/2003 23:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-13/12/2003 23:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-13/12/2003 23:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

במשטח ההחלקה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ניידת מז"ח החליקה בכביש רטוב כ-10 מטרים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext