נכון, כל הכבוד!!!
ההרצאה הייתה יפה מאוד והעשירה אותנו מאוד,
אנו באמת מודים לכל המארגנים:
בראשם אחראי מתנדבים בית שמש דודו אלמליח,
והעוזרים על ידו:
משה טייטלבאום שארגן מקום גדול ומרווח לערב הנפלה,
וכן בנצי נובק שארגן את הכיבוד,
וכן לראובן כהן שדאג והדפיס דפים וטפסים למילוי פרטים לכולנו,
ואחרון חביב ראם נעימ שתרם מזמנו למען הערב החשוב הזה,
סליחה אם שכחתי מישהו,
יישר כח גדול לכולם.
|
|