בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החיאה מוצלחת לצוות מד"א-ם במעלה אדומים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/12/2003 01:31 לינק ישיר 
החיאה מוצלחת לצוות מד"א-ם במעלה אדומים

צוות מד"א י-ם במעלה אדומים ביצע החייאה מוצלחת הערב.
קשישה בת 60 לערך התמוטטה בעת שנישקה את נכדה, ליבה הפסיק לפעום והיא נכנסה למצב
של מוות קליני.
צוותי מד"א ונט"ן שהגיעו למקום ביצעו החייאה מוצלחת וליבה חזר לפעום.
בבית החולים חזרה להכרה ואף הודתה לצוות הרפואי על הטיפול.


אשריכם חברים במעלה אדומים!!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/12/2003 13:37 לינק ישיר 

כל הכבוד לכונני מעלה אדומים ניר בוזגלו,שבתאי.בועז ולכל מי שתרם רבות להצלת הגברת,עלו והצליחו אתם תותחים




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החיאה מוצלחת לצוות מד"א-ם במעלה אדומים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext