בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שיעור בגידולים...מלכת אנגליה עברה ניתוח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/12/2003 01:39 לינק ישיר 
שיעור בגידולים...מלכת אנגליה עברה ניתוח
מצורף קובץ

ארמון המלוכה באנגליה מכחיש .
שימו לב טוב לתמונה .
אני נותן הערכה אישית: להערכתי , למלכה יש גידלוי עור שנקראים בז'רגון הרפואי:באסאליומות,או בלשון רפואית:BASAL CELL CARCINOMA .
את הגידולים הללו ניתן להסיר או באמצעות ניתוחים כירורגים או באמצעות "שריפתם" ע"י חנקן נוזלי .
אצל המלכה,השתמשו בשתי השיטות .
בגידול שליד האף השתמשו בצריבה , ואילו בגידול מעל העין השתמשו בניתוח כירורגי מסוג:"מוס" .
כלומר כל פעם כורתים חתיכת רקמה,הנשלחת למעבדה מיידית ובאמצעות מקרוסקופ בודקים אם כל הגידול נכרת .
במקרה ומצאים בשולי הרקמה שאריות גידול,הניתוח ממשיך ומעמיקים את גודל הרקמה הנכרתת .
לבסוף , כאשר כל הגידול הוסר , והעור נקי משאריות גידולים , תופרים את שולי אזור הכריתה .
החכמתם מעט ,לא ? ?


רוטר


למרות שתמונות נשים לא מפורסמות בדרך קבע בפורום זה , התמונה הונכסה על מנת שנלמד קצת על הענין הרפואי שנכתב.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שיעור בגידולים...מלכת אנגליה עברה ניתוח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext