ת.ד. חזיתית ממוצא לירושלים לפני הקסטל.
בשעה 21.55 נסע הנהג קובי אקריש עם אמבולנס 80 לביתו בבית שמש.
בהגיעו לסוף הירידה של הקסטל ראה למול עיניו רכב המתנגש בעוצמה באוטובוס. הוא הודיע למוקד וירד לטפל.
אלי פולק פרץ למירס והודיע על התאונה הקשה. וחברי הצלה - כונני מד"א יוסי יונגריז, בנצי ליזרוביץ שלום וואלס ואיתן אוחיון יצאו למקום.
במקביל מוקד ירושלים שלח למקום נט"ן ולבן וכן את ג'אבר כונן מאבוגוש והודיע גם לכיבוי.
מדיווח ראשוני דובר על לכודים.
החברים שהגיעו למקום דיווחו שישנו לכוד אחד בלבד בתוך הרכב ומצבו בינוני. כשהרכב ניזוק קשות.
פונה ע"י הנט"ן לטראומה בעין כרם.
|
|