תעלומה אופפת את מותו של רופא בן 35 בבית החולים "אסף הרופא", שגופתו נמצאה אחר הצהריים (יום ג') בחדר שירותים. המשטרה בודקת שני כיווני חקירה: מוות ממנת יתר של סמים או התאבדות.
הגופה נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. גורמים במשטרה העריכו בשיחה עם ynet כי הרופא מת ממנת יתר, לנוכח מזרק שנמצא על-ידו.
בשעות הצהריים הבחינו בבית החולים כי רופא מרדים שעובד באחת המחלקות נעלם. אחד מעובדי התחזוקה של בית החולים חיפש אחריו, והבחין בדלת שירותים סגורה. העובד ניסה לפתוח את דלת השירותים, ולאחר שלא הצליח, פרץ את הדלת. אז התגלתה לעיניו גופתו של הרופא שרועה על הרצפה, ולידו מזרק עם חומר לא ידוע.
למקום הוזעקו חוקרי משטרת רמלה, שהחלו לברר את נסיבות מותו של הרופא. הרופא עצמו החל לעבוד בבית החולים לפני חמישה חודשים. הוא בן 35 ומתגורר בחולון. כבר בראשית החקירה שללו החוקרים את האפשרות שהרופא נרצח, שכן לא נמצאו על הגופה סימני אלימות. החוקרים לגבי מותו של הרופא היו: התאבדות, או צריכת מנת יתר.
השוטרים העבירו את גופתו של הרופא למכון לרפואה משפטית, וכמו כן את שרידי החומר שנמצא בתוך המזרק. "נסיבות מותו של הרופא עדיין בגדר תעלומה", אמר גורם משטרתי. "רק לאחר הנתיחה נוכל לדעת אם מדובר במוות ממנת יתר, או שהרופא ביקש לשים קץ לחייו על-ידי הזרקה של חומר מסוכן".
בבית החולים אסף הרופא קיבלו בתדהמה את דבר מותו של הרופא, ומהר מאוד הפך הנושא לשיחת היום במחלקות. בבית החולים הדגישו כי הם אינם מכירים את הרופא זמן רב, ולא ידעו על מצוקות או בעיות בחייו.
(16.12.03, 21:48)
 |
|
|