בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ברכות לכוננים היוצאים מחר להשתלמות !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/12/2003 22:51 לינק ישיר 
ברכות לכוננים היוצאים מחר להשתלמות !

ברכת הדרך שלוחה מכאן לעשרות הרבות של הכוננים היוצאים מחר להשתלמויות שיהיו במלון ניר עציון בגליל.

ההשתלמויות יהיו ממחר עד יום שישי ויטלו בה חלק רופאים ומומחים באוכלוסיה הפדיאטרית( ילדים).

בכירי מגן דוד אדום יבואו לברך את הכוננים שבאו להשתתף בהשתלמויות.

ברכות מקרב הלב ליוצאים ולמארגנים שדגאו לאוכל גלאט ולכל הסידורים המתאימים לכוננים חרדיים להשתתף בהשתלמות.

בהצלחה!!!!!







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/12/2003 23:50 לינק ישיר 

בהצלחה לכל החברים הטובים שיצאו להשתלמות היום למרות מזג האויר הסוער בצפון הארץ.

ב ה צ ל ח ה !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ברכות לכוננים היוצאים מחר להשתלמות !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext