ברכות לכוננים היוצאים מחר להשתלמות !
ברכת הדרך שלוחה מכאן לעשרות הרבות של הכוננים היוצאים מחר להשתלמויות שיהיו במלון ניר עציון בגליל.
ההשתלמויות יהיו ממחר עד יום שישי ויטלו בה חלק רופאים ומומחים באוכלוסיה הפדיאטרית( ילדים).
בכירי מגן דוד אדום יבואו לברך את הכוננים שבאו להשתתף בהשתלמויות.
ברכות מקרב הלב ליוצאים ולמארגנים שדגאו לאוכל גלאט ולכל הסידורים המתאימים לכוננים חרדיים להשתתף בהשתלמות.
בהצלחה!!!!!
       
|