בית מד"א י-ם מזמין אתכם למסיבת חנוכה!!
בית מגן דוד אדום סניף ירושלים מזמין את מתנדביו ועובדיו תושבי העיר ירושלים האזור והכפר הסמוכים לה למסיבת חנוכה גדולה במד"א ירושלים ב:
יום ראשון ב21/12/5
בשעה 17:00
בהשתתפות מנהלי התחנה, עובדיה ומתנדביה.
בית מגן דוד אדום מאחל לכל העובדים , המתנדבים והגולשים בפורום חג חנוכה שמח !!!
     
|
|