אני לומדת אחיות שנה ג' ואחרונה...
אני עכשיו בקופת חולים ויש רק יום אחד של לימודים בשבוע וכל השאר בקליניקה, להיות בקופת חולים אחרי מיון מאוד קשה.. קצת מבאס, אבל לא נורא לומדים דברים חדשים כל הזמן...
אפילו זכיתי לביקור במרפאה על היום השני שלי של צוות נט"ן בכיר שלקח חולה שלי עם SVT...

|
|