בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אויב דו ביזט דא בין איך אויך דא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/12/2003 18:13 לינק ישיר 
אויב דו ביזט דא בין איך אויך דא

קוטשמא איננו

דזשובוי איננו

שפיגל איננו

ואני אנא אני בא

אנא אברח מצערו של ......

אבער ברוך ה' אשר לא השבית לנו גואל

איך וויין שוין אגאנצע וואך ווי אהין גייט מען
נו יארק ניוס שפארט זיך צו

צוריק צו בארא פארק
איך האב געטשעקט סאיז טויט

צו וויליאמסבורג וואקסט שוין גראז

צו סאטמאר
סטויג נישט סארבעט נישט
סאיז שוין צו לאנג אפען און סוואקסט נישט

צו כל העולם פון סאנדעל
קוקט נישט אויס שלעכט

חדשות נו יארק ווען מען הט דאס אויפגעמאכט איז אין איין וואך אנגעפילט געווארן א פעידש
כל הכבוד שפיגל

יעצט זעה איך אז סקומט דאס ריכטיגע
טאקע הני תרי צנתרי דדהבא וואס זיי האבן געבויט דעם פארום פאר אנ"ש
איבעראל
אלעמאל מגיב געווען מיט טעם
און מיט שכל
קיינמאל נישדט פוגע געווען

אויב איר זענט דא איז יעדער דא און טאקע דא איז דער פלאץ

אגוט שבת און אפרייליכן חנוכה

אסאך הצלחה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/12/2003 09:01 לינק ישיר 

worldwar this site is for interested parties and being run by 2 of the best - appreciate what you have



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/12/2003 08:59 לינק ישיר 

worldwar



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/12/2003 07:23 לינק ישיר 

"מיטן אייבישטערס הילף וועט זיך דער פורום פירען אידישלעך און ממילא זיין אטראקטיוו פאר דעם היימישער ציבור"
internet איז אידישלעך?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2003 10:29 לינק ישיר 

mazel tov - and welcome



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2003 04:24 לינק ישיר 

רוב ברכות פאר די מנהלי הפורום

מיטן אייבישטערס הילף וועט זיך דער פורום פירען אידישלעך און ממילא זיין אטראקטיוו פאר דעם היימישער ציבור



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/12/2003 00:04 לינק ישיר 

הצלחה רבה פאר די נייע פורום...
הכל הולך אחר הראש(ים)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2003 20:36 לינק ישיר 

צו מיינע צוויי חשובע ידידם דזובוי און קוטשמא,

אזוי ווי איך האב געטראפן א דזאב, קומט מיר נישט אויס אזויפיל צייט צו פארברענגען אין הייד פארק.

אבער איך וואונש אייך הצלחה רבה, איך וועל קומען באזוכן דא אפט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/12/2003 18:58 לינק ישיר 

הצלחה רבתי
אין פירען דעם פורום
די קוואליטעט פון די מנהלים איז ערשטקלאסיק

די הצלחה וועט זיכער זיין געוואלדיג



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אויב דו ביזט דא בין איך אויך דא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext