| נשלח ב-24/12/2003 21:14 |
|
| |
בואו נחגוג
בנות!
הגברים לא פה. הלכו כולם מן הסתם למסיבת חנוכה.
בואו נחגוג פה קצת.
יאלה, תתחילו לישפוך את המשפטים שכל נשות המתנדבים מדברות בינן לבין עצמן...
"נמאס לי מ:א. ב. ג....."
"למה אני צריכה לשמוע כל הזמן על א. ב. ג..."
"השבת אל תצא למקרים..."

|
|
|
|
| נשלח ב-24/12/2003 22:59 |
|
| |
שירה, רעיון מצויין! אני אמנם לא אשת חבר הצלה ולכן אין משפטים שנמאס לי לשמוע, אבל מה למשל נמאס לך לשמוע?
|
|
|
|
|