מחר ובימים הבאים יתחילו הקורסים בנושאים הנוספים כגון רפואה דחופה וכדומה. היום יתחיל קרדיולוגיה והקורס יתקיים בבית החולים הדסה עין כרם. נפגשים בשעה 19:00 בבית הספר הסיעודי..משהו כזה. בהצלחה לכולם!!!!