דאנערשטאג נאכט בין איך געווען ביי טאהש'ע רבי'נס חנוכה ליכט צינדען.
דא האט איר בילדער פון די חנוכה געלט וואס די רבי האט געטיילט.
(בילדער פון צינדן האב איך נישט געכאפט, אבער איך האב געזעהן אונזער אלעמען באקאנטען "סנעדל" האט געכאפט, אפשר וועט ער עס ארויף לייגן אויף הייד פארק).
מעות חנוכה
לשמירה והצלחה
נשלח ב-31/12/2003 01:07
איך האב מיך אלץ געווינדערט פון ווי זיי האבן אזויפל געלט. יעצט זעה איך שוין...
יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך, ישא ה'ק פניו אליך וישם לך שלום
המלאך הגואל אותי מכל רע יברך את הנערים,
ויקרא בהם שמי ושם אבותי
אברהם
ויצחק,
וידגו לרוב
בקרב הארץ
בעזה"י
ויהי נועם ה' עליכם
ותשרה שכינה ביניכם ובמעשה
ידיכם ותתברכו בחיים חן וחסד
ורחמים ובכל אשר תפנו תצליחו
וכל טוב ומכל טוב לעולם אל יחסרנו
וימלא משאלות לבכם לטובה
על דבר כבוד שמו יתברך אנס"ו.
משולם פייש סגל (חתימה)