חבר'ה, מה קורה? נרדמתם?
להצליח להעיר מתים משום מה כולם יכולים, אבל להעיר את הפורום הזה- לא ממש....
אני הייתי נותנת רעיון שיחייה את הפורום, לכוננים החרוצים - כל אחד מספר על המקרה הכי מרגש שלו. או הכי מפחיד שלו, או הכי מצחיק וכו'. מה דעתכם?