בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שוב תאונה קטלנית בירושלים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/1/2004 00:21 לינק ישיר 
שוב תאונה קטלנית בירושלים.

4 צעירים שנסעו ברכב מכיון גבעת שאול לשדרות בן צבי נכנסו בעמוד.
כוחות רבים זרמו למקום.
ראשונים הגיעו כונני מד"א - "הצלה ירושלים" איתן אוחיון אלי רפופורט וראובן פול שדיוחו על 4 פצועים קשה מאוד.
בהמשך הגיעו יעקב גולדהבר ושמואל קליינמן שהחלו לטפל עד בוא האמבולנסים והחילוץ.
התוצאה היתה קשה: 1 הרוג 1 אנוש 2 קשה.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/1/2004 13:13 לינק ישיר 

ראובן פול עם מד"א מז"ח פינה מתחת לאפם של הזקא"ים באישור של ראובן אדרי את ההרוג



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/1/2004 02:07 לינק ישיר 

לייתר דיוק : מדובר היה ב-3 נפגעים סה"כ,1.הרוג,ו2 קשה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שוב תאונה קטלנית בירושלים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext