בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

עס ווערט געזוכט + געלעגנהייטן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/1/2004 00:47 לינק ישיר 
עס ווערט געזוכט + געלעגנהייטן

עס ווערט געזוכט א ווערהאז פון ארום 2000 סקווער פיס, ס'מוז אויך ספעיס פאר א אפיס.

און בארא פארק אדער און SUNSET PARK געגנט.
פליז זיך פארבינדן מיט מיר און תיבה אישי.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 01:15 לינק ישיר 

עס ווערט געזיכט א דירה און מאנסי

פליז זיך פארבינדען מיט מיר אין תיבה אישית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 03:18 לינק ישיר 

עס ווערט געזיכט א קאנאפע (ריקליינער) לשם מצוה

פליז זיך פארבינדען אין תיבה אישית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2004 04:21 לינק ישיר 

איך זיך א קאר רייד קיין מאנטריאל דינסטיג נאכט, אדער מיטוואך צופרי.

ביטע זיך מעלדן צו מיר און תיבה אישי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/1/2004 08:00 לינק ישיר 

איך זוך פאר מיר אינדערהיים א שאפע מיט לעדלעך, נישט קיין הויכע. אדער מיט פאליצעס.

אויך א צאמלייג בעט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/1/2004 16:31 לינק ישיר 

איך זיך א רייד פין מאנסי אויף בארא פארק היינט נאכמיטאג 3 אזייגער
שכוח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/1/2004 05:23 לינק ישיר 

מגןדוד שרייבט
איך בין א ארצ ישראלדיגער איד וואס זיך פרנסה איך האב גערט אז מעקען ארבעטן אין דע קאנטריס זומער ביי די בערג אויב איינער וויס אויף אפעס א גוטע הצעה ועל זאל מיר אריין שיקן זע טלפון אין מיינע איגענע מייל באקס אין זאל איבער לאזן א מעסריטש אודער זיינע e nail אין איך וועל איהם צוריק רופן. א שיינעם דאנק פין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/1/2004 05:37 לינק ישיר 

מגןדוד שרייבט
<ארבעט אין דע - קאנטריס - work in the>

וויבאלט אז עס איז נישט געניג מיינע פריערדיגע הודעה וועל איך צילייגען א פאער פרטים, איך אהב בין א ארץ ישראלדיגע יונגערמאן וואס וויל לעבן בכבוד אין זאל נישט דארפן ארויס גיין שנורן אין חוץ לארץ, וובאלד אז אין דע ישיבות לערנט מען נישט אויס עפעס א פאך, בין איך געבליבען שטעקן נאך מיין חתונה אין איך ענדיג נישט דחודש, וובאלט אז אין אמריקה איז איין געפירט אז דע עולם פאר ארויס צי דע בערג ביי זומער צייט איין מדארף מענטשן זאל אבעטן דארט וויל איך זעך אנטרגין צו דה ג'אב, וערט וואס פירט אזא קאנטרי אדער קען איינע ואס פירט א קאנטרי, אין ער זיכט ארבעטאררס, פליז זאל מיר אריין שיקן ההודעה אין מיין פרובאטע באקס אין איך וועל איהם דיינקען.
אזוי ויי איר זעט מיין מאמע לשון איז אידיש און חוץ פון פארשטאייט זיך עברית, קען איך אביסל קעקעצן אויף ענגליש, חוץ פון דעם בין איך גלערנט הצלה מער ווי געווענדלעך אזוי אז מע זאל נישט דארפן קען דאס קומען צו הילף.
און ווידער א יישר כח.

און דייע געלעגנהייט יעדער איינער וואס זוכט ארבעטאוררעס קען מפרס זיין ברבים דה אין דיע "פורום" אין מענטען וועלן זיך מחייה זיין, צאו והתפרנסו זו מזו ...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/3/2004 09:32 לינק ישיר 

2 אפארטמענטס צו פארדינגען.

[1] א 3 רומיגע אפארטמענט נישט געפורנישד 13/43 ערשטע שטאק.

[2] 3 רומיגע בעיסמענט נישט געפורנישד 13/43.

פאר מער פרטים קען מען זיך ווענדן צו מיר אין תיבה אישי. אדער צו [email protected]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2004 11:28 לינק ישיר 

דדי5551 בעט א מעמבער פון בח"ח.

אני מחפש אדם שיודע להרים קמפיין לחודש אחד, לפרסם משהו בכל האפשרויות אצל חסידים וליטאים, באידיש, בעברית ובאנגלית, בכל פרברי ניו יורק.

http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=856571



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/5/2004 18:22 לינק ישיר 

ווערט געזוכט

א עירקאנדישן אימפארטנט און א גוטע צושטאנד.

אדער א ווענטלעישן / ווינדאו-פען.

ביטע זיך מעלדן צו מיר אין תיבה אישי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2004 10:23 לינק ישיר 

א דירה צו פארקויפן/פארדינגען אין ירושלים.

פליז זיך פארבינדען מיט מיר אין תיבה אישית!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/5/2004 18:26 לינק ישיר 

ווערט געזוכט

א עירקאנדישן אימפארטנט און א גוטע צושטאנד.

אדער א ווענטלעישן / ווינדאו-פען.

ביטע זיך מעלדן צו מיר אין תיבה אישי.

נו קיינער ווייסט נישט עפעס?


תוקן על ידי - jewboy - 18/05/2004 19:02:40



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > עס ווערט געזוכט + געלעגנהייטן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext