בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לידה בתוך מונית ברמת בית שמש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/1/2004 10:40 לינק ישיר 
לידה בתוך מונית ברמת בית שמש

בשעה 7.20 בבוקר התקבלה קריאה על יולדת בתוך מונית ברח' נחל הירקון ברמת בית שמש.
כונני מד"א - "הצלה ירושלים" ראובן בן יצחק עקיבא גל ואיציק וייס יצאו במהירות למקום ראובן בן יצחק שהגיע ראשון מצא את האשה כמה שניות לפני הלידה כשראש התינוק נראה במקצתו. הוא החל בלידה , עד יציאת התינוק בשעטו"מ בשלב זה הצטרפו הכוננים הנוספים ועזרו באירגון לפינוי עד הגעת ה-81 עם בנצי נובק.
לאם ולתינוק שלום.
מזל טוב.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/1/2004 13:22 לינק ישיר 

נכון,

ניתן לציין שראובן בן יצחק [אופנוען 05 למען החיים איך שכחת???], הוא אדם שיודע ומכיר את מלאכתו וכמו הבוקר עושה אותה נאמנה,

כאמור, הוא הגיע למקום ראשון, וגילה שהאשה במצב לידה מתקדם הוא ניגש לאשה וברוגע האופייני לו אמר לה לחכות וכשיגיע ציר ללחוץ,

וכך לאחר כדקה וחצי יצא התינוק לאויר העולם,

ואז הגיעו עקיבה גל ואיציק וייס ופתחו ערכת לידה (שלראובן כלל לא היה את הזמן לפתוח) והמשיכו בטיפול,

כאמור, לאם ובנה, שלום.

יישר כח לצוותות בית שמש על עבודתכם המסורה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לידה בתוך מונית ברמת בית שמש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext