נכון,
ניתן לציין שראובן בן יצחק [אופנוען 05 למען החיים איך שכחת???], הוא אדם שיודע ומכיר את מלאכתו וכמו הבוקר עושה אותה נאמנה,
כאמור, הוא הגיע למקום ראשון, וגילה שהאשה במצב לידה מתקדם הוא ניגש לאשה וברוגע האופייני לו אמר לה לחכות וכשיגיע ציר ללחוץ,
וכך לאחר כדקה וחצי יצא התינוק לאויר העולם,
ואז הגיעו עקיבה גל ואיציק וייס ופתחו ערכת לידה (שלראובן כלל לא היה את הזמן לפתוח) והמשיכו בטיפול,
כאמור, לאם ובנה, שלום.
יישר כח לצוותות בית שמש על עבודתכם המסורה.
|
|