פורסם בעיתונות כי ארגון הצלה ירושלים יקים יחידה משטרתית והדבר נוגד את דעת התורה.
בחרנו שלא להעלות את הנושא בפורום מאחר ואין כל שחר לידיעה.
לאחר שנכתבו הערות בעניין ואף ידידנו צלייגער התפלא שלא נכנס לפורום כל אזכור בנושא הוחלט להעלות ת ההבהרה מהעיתון בו הארגון מודיע כי לפרזום כל שחר וכי הדבר מפורסם ע"י גורמים עוינים ואינטרסנטים כנגד ארגון הצלה.