המוקדנית הורתה לבעל כיצד ליילד את אשתו
יילד את אשתו בתוך המכונית בכביש סואן
צעיר בן 22, שהוביל את אשתו לבית-החולים, עצר את מכוניתו בשולי כביש "בגין" בירושלים, קיבל הוראות ממוקדנית מד"א ויילד בהצלחה את אשתו. את התינוק כיסה במעיל. רק בתום הלידה הגיע אמבולנס, שהעביר את התינוק והוריו לבית החולים
אפרת וייס
גבר צעיר יילד אתמול (שבת) את אשתו במכוניתם בכביש "בגין" הסואן בירושלים, כשהוא מודרך דרך הטלפון כיצד לתפקד.
עוזיאל ויזרי, בן 22, ואשתו מוריה, היו בדרכם לבית-החולים ללידת ילדם השני, כאשר נאלצו לעצור בצד הדרך כיוון שחשו שהלידה מתקדמת. "פעמיים היו לאשתי צירים מוקדמים והגענו לבית חולים ושלחו אותנו הביתה", סיפר ויזרי בהתרגשות ל-ynet.
"לקחנו אוטו משכנים והתחלנו לנסוע לכיוון בית-החולים, והצירים התגברו והתגברו. ואז אשתי אמרה לי שהראש של התינוק יוצא החוצה. עצרתי את האוטו בצד הכביש וסימנתי לרכב אחר שיעצור. כאשר הוא עצר, ביקשתי מהנהג שיתקשר למד"א כי הייתי בלחץ".
את השיחה קיבלה המוקדנית נועה תירם, שהסבירה לויזרי כיצד לתמוך בראש התינוק ולעזור לו לצאת. "ואז יצא הראש ואחרי זה כל הגוף. הייתי נרגש אבל לא היה לי זמן, הייתי חייב להתרכז במה שקורה. כיסינו את התינוק במעיל שלי וחיכינו לאמבולנס. כאשר הוא הגיע, הצוות חתך לו את חבל הטבור ולקח אותנו לבית-החולים".
"אחרי שהתינוק יצא אמרתי לו כל הכבוד ושהוא היה בסדר גמור", אמרה תירם ל-ynet וסיכמה: "לאורך הלידה לא היה לחץ, הם היו זוג מאוד נחמד וכל הסיפור נמשך משהו כמו שתי דקות".
האם והתינוק החדש, שנולד במשקל 2.6 ק"ג, הועברו במצב טוב לבית-החולים שערי צדק. למרות החוויה הלא שגרתית, האב הנרגש הודה שהוא מעדיף שלידת ילדו הבא תתבצע בבית-חולים, ולא בכביש סואן.
(04.01.04, 00:14)
ynet
 |
|
|