בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מהיום במד"א "כואב לי" זה לא סתם פינוק..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/1/2004 16:46 לינק ישיר 
מהיום במד"א "כואב לי" זה לא סתם פינוק..


http://www.doctors.co.il/article/684/



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 19:07 לינק ישיר 

כמו"כ יש קורס ראשון שהסתיים זה עתה על נתינת תרופות מסוימות באמבולנסים לבנים.
את ההכשרה יעברו כל נהגי הלבן ולאחר מכן יורשו לתת כדורים משכחי כאבים וכדו' כמו ואליום וכו'.
הקורס שהיה הוא ראשוני והוא ילמד על המתכונת של הקורסים וההכשרות הבאים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מהיום במד"א "כואב לי" זה לא סתם פינוק..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext